Гарантія на двері, яку дає виробник, є одним з ключових моментів в якісному обслуговуванні споживача. Ми даємо гарантію на всі експлуатаційні функції міжкімнатних дверей і їх зовнішній вигляд протягом 6-12 місяців з моменту придбання товару. Час гарантії залежить від виду міжкімнатних дверей. Для збільшення терміну служби міжкімнатних дверей слід знати, що установка повинна здійснюватися тільки після закінчення будівельних та оздоблювальних робіт, пов’язаних з рясним виділенням вологи і пилу. До таких робіт відноситься бетонування та обштукатурювання, побілка і фарбування, поклейка шпалер і укладання плитки. Монтаж дверей повинен здійснюватися тільки спеціалістами.
Шановні покупці, ми дякуємо за придбання нашої продукції і звертаємо Вашу увагу на умови наданої гарантії. Ми несемо гарантійні зобов’язання на полотно дверей і його установку тільки тоді, коли проводимо повний комплекс послуг. У даний комплекс входить замір, доставка, підйом та встановлення міжкімнатних дверей нашими фахівцями. Також потрібна правильна експлуатація дверей самим покупцем. Монтаж і подальша експлуатація дверей повинна проходити при температурі повітря від + 15 до +30 градусів за Цельсієм, при відносній вологості повітря від 30 до 70 %.
З моменту передачі товару, в нашому випадку двері, ризик випадкової втрати або її пошкодження повністю переходить до споживача.
За діючими правилами випадок визнається гарантійним:
Двері змінили геометрію
Сталося руйнування конструкції
Виникли відшарування шпону і тріщини шириною більше 1 см
Випадок не визнається гарантійним:
На двері є ушкодження механічного характеру, яке з’явилося в результаті механічних впливів. Прикладом може служити будь-яке пошкодження, завдане самим споживачем внаслідок не обережного ставлення до дверей
Був порушений технологічний процес проведення внутрішніх оздоблювальних робіт. Наприклад, полотно дверей було забруднено шпаклівкою, шпалерним клеєм, фарбою, або став відшаровуватися шпон в результаті підвищеної вологості повітря в приміщенні
Була неправильна установка дверей з порушенням технології установки, з невірним використанням інструментів, а також була неправильна експлуатація дверей. Прикладом неналежної експлуатації може слугувати відсутність спеціальних доводчиків, стримуючих хід двері при відкриванні та, як наслідок, пошкодження дверного полотна в результаті удару об стіну
Ми неодмінно виконаємо свої гарантійні зобов’язання та сервісне обслуговування, якщо у покупця є платіжні документи з печаткою фірми продавця. Дані умови жодним чином не обмежують законні права споживача, надані йому чинним законодавством.
Покупець повинен знати, що отримуючи замовлення, слід уважно оглянути двері в присутності кур’єра. Всі претензії за зовнішнім виглядом і параметрам замовлення приймаються тільки в момент доставки. Не розкриваючи упаковку товару, поверніть замовлення кур’єру – ми обов’язково його замінимо.